Passipoularidou’s Weblog

Σεπτεμβρίου 30, 2012

Δήμος Διονλυσου-Αδέσμευτη Δήμοτική Κίνηση-Άλλη μία καταγγελία μελέτης «μαϊμού» από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου, με υπεύθυνο πολιτικό προϊστάμενο τον Αντιδήμαρχο κ. Νικόλαο Παππά.

Filed under: ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ — passipoularidou @ 7:10 πμ

Picture

Άλλη μία καταγγελία μελέτης «μαϊμού» από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου, με υπεύθυνο πολιτικό προϊστάμενο τον Αντιδήμαρχο κ. Νικόλαο Παππά.Η τοποθέτηση του επικεφαλής της Α.Δ.Κ. Αβραάμ Πασιπουλαρίδη στο 10ο θέμα της 23ης συνεδρίασης του Δ.Σ. της 24-09-2012 «Έγκριση και παραλαβή μελέτης “Γεωτεχνική μελέτη – έρευνα για τη κατασκευή Βρεφονηπιακού σταθμού στην Δ.Κ. Κρυονερίου”» έχει ως εξής:

Εν όψει συζήτησης του παρόντος θέματος, μετέβην την Παρασκευή 21/09/2012 στο συγκεκριμένο οικόπεδο, στο οποίο υποτίθεται ότι έγινε η αναγκαία διερευνητική γεώτρηση υπεδάφους για την σύνταξη της υπ’ όψιν γεωτεχνικής μελέτης, προκειμένου να ερευνήσω, αν αυτή (η γεώτρηση) πράγματι έγινε, καθ’ όσον ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Παππάς βεβαιώνει το σώμα ότι όλα έγιναν σωστά και ωραία,  σύμφωνα με τις προδιαγραφές.Σημειώνεται ότι όλο το οικόπεδο είναι καλυμμένο με γκαζόν, πράγμα που κάνει πολύ εύκολη την πιο πάνω έρευνα. Το αποτέλεσμα της αυτοψίας, που έκανα με πολύ επιμέλεια, ήταν να μην εντοπίσω απολύτως κανένα ίχνος που να πιστοποιεί  ότι έγινε η γεώτρηση.

Σήμερα (24/09/2012) το πρωί επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον μηχανικό του Δήμου, που υποτίθεται ότι έλεγξε την μελέτη, και τον ρώτησα τι γνώριζε για τη γεώτρηση στο υπ’ όψιν οικόπεδο, επί της  Λεωφ.  Κρυονερίου.  Αρχικά, αυτός  με διαβεβαίωσε  ότι είχε πάει και είχε δεί το γεωτρύπανο, στη συνέχεια όμως μου είπε ότι πήγε εκ των υστέρων και είδε την τρύπα. Τότε εγώ του ζήτησα να τον μεταφέρω στο συγκεκριμένο σημείο για να μου την δείξει και εμένα. Αυτός όμως, προφανώς φοβούμενος να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα, μου αρνήθηκε.

Μετά την άρνηση του αυτή, επισκέφτηκα την Τ.Υ. του Δήμου, στο κατάστημα της Δ.Κ. Δροσιάς, και ζήτησα από την προϊσταμένη του πιο πάνω αρμόδιου μηχανικού να του πεί να πάμε μαζί στο συγκεκριμένο σημείο, που δήθεν είδε τη γεώτρηση, για να μου τη δείξει και εμένα.

Αυτή, παρά το ότι γνώριζε ότι είμαι επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας και ότι αν δεν ικανοποιήσει το αίτημά μου αυτό με παρεμποδίζει, στη ουσία, να εκτελέσω αποτελεσματικά τα καθήκοντα μου, όχι μόνο δεν ικανοποίησε το αίτημά μου αλλά με διαβεβαίωσε και η ίδια ότι έγινε γεώτρηση στο κέντρο του οικοπέδου καθ’ όσον έχει και σχετική φωτογραφία.

Στη συνέχεια, της ζήτησα να μεταβεί μαζί μου στο οικόπεδο η ίδια, προκειμένου να μου υποδείξει το σημείο που έγινε η γεώτρηση, όπως αυτό προκύπτει από τη φωτογραφία, αλλά μου αρνήθηκε, προφανώς φοβούμενη, και αυτή, να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.

Όλη αυτή η συζήτηση έγινε μεγαλοφώνως, παρουσία και του συναρμόδιου (μαζί με τον κ. Παππά) Δ.Σ. κ. Κανατσούλη, μηχανικού, ο οποίος, αντί αμέσως να σηκωθεί και να απαιτήσει από τους πιο πάνω υπαλλήλους να μεταβούμε όλοι μαζί, και πρώτος αυτός, επί τόπου, περί άλλων ασχέτων ετύρβαζε, σφυρίζοντας αδιάφορα επί του θέματος, το οποίο δεν φαινόταν να τον απασχολεί στην ουσία του. Το ερώτημα είναι πως θα ψηφίσει εν προκειμένω, ως δημοτικός σύμβουλος αλλά και μηχανικός, γνωρίζοντας τα τεκταινόμενα, και μάλιστα από πρώτο χέρι.

Μετά την πιο πάνω επίσκεψη μου στο γραφείο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, μετέβην στο γραφείο του συνυποψηφίου μου στις προηγούμενες εκλογές πολιτικού μηχανικού κ. Ράικου, κατοίκου Κρυονερίου, και τον παρεκάλεσα να μεταβούμε στο υπ΄ όψιν οικόπεδο για να ερευνήσει και αυτός, ως μηχανικός, αν πράγματι στο συγκεκριμένο οικόπεδο έγινε γεώτρηση, ναι ή όχι. Πήγαμε εκεί και, παρά τον ενδελεχή έλεγχο του οικοπέδου, διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση εντός αυτού να έχει γίνει γεώτρηση, δεδομένου ότι, όπως προείπα, θα ήταν πανεύκολο να εντοπιστούν τα ίχνη της, αφού όλο το οικόπεδο καλύπτεται από γκαζόν και μάλιστα κουρεμένο.

Κατόπιν, πήρα τηλέφωνο και τον μηχανικό κ. Κουριδάκη,  που ήταν παρών στο γραφείο της Τ.Υ. όταν το επισκέφθηκα, και τον ρώτησα αν, εν όψει της βραδυνής ψηφοφορίας επί του θέματος και εν όψει όσων είχε ακούσει στην Τ.Υ., είχε πάει να διαπιστώσει την ύπαρξη ή μη γεώτρησης. Αυτός μου είπε ότι δεν έχει μεταβεί εκεί και μου ζήτησε να πάμε μαζί στο συγκεκριμένο οικόπεδο, γιατί δεν ήξερε που βρισκόταν. Πράγματι, πήγαμε στο εν λόγω οικόπεδο και, παρά το ότι το ψάξαμε όλο με επιμέλεια, δεν βρήκαμε απολύτως κανένα ίχνος γεώτρησης.

Την ώρα που ψάχναμε, διήρχετο με το αυτοκίνητό του από το σημείο ο Δ.Σ. κ. Χιώτης, ο οποίος μας είπε, σε σχετική ερώτηση που του κάναμε, ότι το μαγαζί του είναι απέναντι και είδε, πριν καιρό, να επισκέπτεται τον χώρο ένα γεωτρύπανο. Τον παρακαλέσαμε να έλθει να μας δείξει που το είδε ακριβώς και που έκανε την γεώτρηση. Μας είπε ότι θα πάει πιο πάνω ένα κύριο που επέβαινε στο αμάξι του και θα επέστρεφε. Πράγματι, σε δέκα λεπτά επέστρεψε και ψάξαμε και οι τρείς μαζί να βρούμε τη γεώτρηση. Το μόνο που εντοπίστηκε ήταν δύο βαθουλώματα επάνω στο γκαζόν, που φαινόταν ότι ήταν αποτυπώματα τροχών φορτηγού. Ψάξαμε με πολύ προσοχή γύρω από εκεί αλλά, και πάλι, για πολλοστή φορά, δεν βρέθηκε ίχνος γεώτρησης. Υποθέσαμε ότι, προφανώς, κάποιοι είχαν  φέρει εκεί ένα φορτηγό-γεωτρύπανο, έβγαλαν κάποιες φωτογραφίες, ότι δήθεν έγινε η γεώτρηση, και απεχώρησαν, χωρίς, βέβαια να έχουν κάνει τη γεώτρηση.

Κατόπιν των ανωτέρω, προκύπτει ότι η συγκεκριμένη γεωτεχνική μελέτη είναι «μαϊμού». Γι’ αυτό δεν την εγκρίνω και καταγγέλλω, τόσο ενώπιον του σώματος αλλά και δημοσίως, την παρεμπόδισή μου στην εκτέλεση των καθηκόντων μου από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου υπό τα όμματα του συναρμόδιου, υποτίθεται μαζί με τον κ. Παππά, Δ.Σ., μηχανικού, κ. Κανατσούλη.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

