Passipoularidou’s Weblog

Απριλίου 11, 2014

Τροφές που προστατεύουν το στήθος απ’ τον καρκίνο

Filed under: ΥΓΕΙΑ — passipoularidou @ 7:34 μμ

Τροφές που προστατεύουν το στήθος απ’ τον καρκίνο

Μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού με τα σωστά τρόφιμα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Ακόμη και μια γυναίκα που φέρει τη μετάλλαξη BRCA1 ή BRCA2 γονιδίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο.

Καταναλώστε τροφές που καταπολεμούν τον καρκίνο και διατηρήστε φυσιολογικό το βάρος σας

Υπάρχουν τροφές που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και προστατεύουν το στήθος από την εμφάνιση καρκίνου.

Ας μάθουμε ποιες είναι αυτές

Καφές: Σουηδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έπιναν 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα διέτρεχαν 57% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού, σε σχέση με εκείνες που έπιναν λιγότερο από 1 φλιτζάνι την ημέρα. Μια εξήγηση είναι ότι τα αντιοξειδωτικά του καφέ προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες που μπορεί να οδηγήσουν σε καρκίνο

Μαϊντανός: Περιέχει μια ένωση που ονομάζεται απιγενίνη, η οποία μπλοκάρει ορισμένα καρκινικά κύτταρα στο μαστό και τα αποτρέπει από το να πολλαπλασιάζονται και να αναπτύσσονται, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Μιζούρι.

Αβγό: Πλούσια πηγή πρωτεΐνης, το αβγό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου ή να επιβραδύνει την ανάπτυξη υπαρχόντων όγκων. Σύμφωνα με νέα μελέτη στην επιθεώρηση Cancer Research, η αύξηση της κατανάλωσης πρωτεϊνών στο 60% και η μείωση της κατανάλωσης υδατανθράκων στο 15% στερεί από τα καρκινικά κύτταρα τη γλυκόζη και την ινσουλίνη που χρειάζονται για να αναπτυχθούν.

Μπρόκολο: Η σουλφοραφάνη, μια ένωση στο μπρόκολο, μείωσε τον αριθμό των βλαστικών κυττάρων του καρκίνου του μαστού (που προκαλούν εξάπλωση του καρκίνου και υποτροπή) σε ποντίκια, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Michigan. Τρώγοντας μπρόκολο ωμό ή στον ατμό έχετε το μεγαλύτερο όφελος γιατί ο βρασμός καταστρέφει μερικά τη σουλφοραφάνη.)

Σολομός: Η λήψη συμπληρωμάτων ιχθυελαίου για τουλάχιστον 10 χρόνια μπορεί να ελαττώσει τον κίνδυνο για πορογενές καρκίνωμα, που είναι ο πιο κοινός τύπος καρκίνου του μαστού, σύμφωνα με μια μελέτη στην Επιδημιολογία Καρκίνου, Biomarkers & Prevention. Πιστεύεται ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στο έλαιο ψαριών μειώνουν τη φλεγμονή, η οποία μπορεί να συμβάλλει στον καρκίνο του μαστού. Για όσουν δεν θέλουν να καταναλώνουν συμπληρώματα, λένε οι ερευνητές της μελέτης, μπορούν να τρώνε περίπου 240γρ λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλες, τόνος) την εβδομάδα.

Ελαιόλαδο: Όταν οι ερευνητές στη Βαρκελώνη έδωσαν σε ποντίκια με καρκίνο του μαστού μια δίαιτα με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, διαπίστωσαν ότι τα αντιοξειδωτικά του ελαιολάδου και το ελαϊκό οξύ (μονο-ακόρεστα λιπαρά) κατέστειλαν την ανάπτυξη των κακοηθών κυττάρων
.
Δαμάσκηνα και ροδάκινα: Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Texas A & M πρόσφατα διαπίστωσαν ότι τα δαμάσκηνα και τα ροδάκινα έχουν επίπεδα αντιοξειδωτικών που μπορούν να ανταγωνιστούν τα βατόμουρα και ότι περιέχουν δύο είδη πολυφαινόλες (αντιοξειδωτικά) που μπορεί να βοηθήσουν να καταπολεμηθούν τα καρκινικά κύτταρα του μαστού, αφήνοντας τα υγιή κύτταρα ανέπαφα.

Φασόλια: Σύμφωνα με μια νέα έκθεση, που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, αυξάνοντας την πρόσληψη φυτικών ινών σας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου του μαστού και όσα περισσότερα φασόλια τρώτε, τόσο περισσότερο ο κίνδυνό σας μειώνεται. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι για κάθε 10 γραμμάρια φυτικών ινών που μια γυναίκα προστεθεί στην καθημερινή διατροφή της, ο κίνδυνος του καρκίνου του μαστού μειώνεται κατά 7 τοις εκατό. Αυτό είναι περίπου 1/2 φλιτζάνι φασόλια, ανάλογα με την ποικιλία. Άλλες τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες περιλαμβάνουν το κριθάρι, το πλιγούρι, οι φακές, ο αρακάς, οι αγκινάρες και τα σμέουρα.

Καρύδια: Πρόσφατη έρευνα στο περιοδικό Nutrition and Cancer αναφέρουν ότι τα καρύδια μπορεί να εμποδίσουν την ανάπτυξη του καρκίνου του μαστού. Σε μια μελέτη από Marshall University School of Medicine στη Δυτική Βιρτζίνια, οι ερευνητές βρήκαν ότι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες στα καρύδια, από τα ωμέγα-3 λιπαρά, το α-λινολενικό οξύ, τις φυτοστερόλες και τα αντιοξειδωτικά καταπολεμούν τον καρκίνο, με μόνο μειονέκτημα ότι 60 γρ. καρύδια δίνουν 370 θερμίδες.

Τροφές που προστατεύουν το στήθος απ' τον καρκίνο</p>
<p>Μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού με τα σωστά τρόφιμα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Ακόμη και μια γυναίκα που φέρει τη μετάλλαξη BRCA1 ή BRCA2 γονιδίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο.</p>
<p>Καταναλώστε τροφές που καταπολεμούν τον καρκίνο και διατηρήστε φυσιολογικό το βάρος σας</p>
<p>Υπάρχουν τροφές που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και προστατεύουν το στήθος από την εμφάνιση καρκίνου.</p>
<p>Ας μάθουμε ποιες είναι αυτές</p>
<p>    Καφές: Σουηδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έπιναν 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα διέτρεχαν 57% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού, σε σχέση με εκείνες που έπιναν λιγότερο από 1 φλιτζάνι την ημέρα. Μια εξήγηση είναι ότι τα αντιοξειδωτικά του καφέ προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες που μπορεί να οδηγήσουν σε καρκίνο</p>
<p>    Μαϊντανός: Περιέχει μια ένωση που ονομάζεται απιγενίνη, η οποία μπλοκάρει ορισμένα καρκινικά κύτταρα στο μαστό και τα αποτρέπει από το να πολλαπλασιάζονται και να αναπτύσσονται, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Μιζούρι.</p>
<p>    Αβγό: Πλούσια πηγή πρωτεΐνης, το αβγό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου ή να επιβραδύνει την ανάπτυξη υπαρχόντων όγκων. Σύμφωνα με νέα μελέτη στην επιθεώρηση Cancer Research, η αύξηση της κατανάλωσης πρωτεϊνών στο 60% και η μείωση της κατανάλωσης υδατανθράκων στο 15% στερεί από τα καρκινικά κύτταρα τη γλυκόζη και την ινσουλίνη που χρειάζονται για να αναπτυχθούν.</p>
<p>    Μπρόκολο: Η σουλφοραφάνη, μια ένωση στο μπρόκολο, μείωσε τον αριθμό των βλαστικών κυττάρων του καρκίνου του μαστού (που προκαλούν εξάπλωση του καρκίνου και υποτροπή) σε ποντίκια, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Michigan. Τρώγοντας μπρόκολο ωμό ή στον ατμό έχετε το μεγαλύτερο όφελος γιατί ο βρασμός καταστρέφει μερικά τη σουλφοραφάνη.)</p>
<p>    Σολομός: Η λήψη συμπληρωμάτων ιχθυελαίου για τουλάχιστον 10 χρόνια μπορεί να ελαττώσει τον κίνδυνο για πορογενές καρκίνωμα, που είναι ο πιο κοινός τύπος καρκίνου του μαστού, σύμφωνα με μια μελέτη στην Επιδημιολογία Καρκίνου, Biomarkers & Prevention. Πιστεύεται ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στο έλαιο ψαριών μειώνουν τη φλεγμονή, η οποία μπορεί να συμβάλλει στον καρκίνο του μαστού. Για όσουν δεν θέλουν να καταναλώνουν συμπληρώματα, λένε οι ερευνητές της μελέτης, μπορούν να τρώνε περίπου 240γρ  λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλες, τόνος) την εβδομάδα.</p>
<p>    Ελαιόλαδο: Όταν οι ερευνητές στη Βαρκελώνη έδωσαν σε ποντίκια με καρκίνο του μαστού μια δίαιτα με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, διαπίστωσαν ότι τα αντιοξειδωτικά του ελαιολάδου και το ελαϊκό οξύ (μονο-ακόρεστα λιπαρά) κατέστειλαν την ανάπτυξη των κακοηθών κυττάρων<br />
.<br />
    Δαμάσκηνα και ροδάκινα: Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Texas A & M πρόσφατα διαπίστωσαν ότι τα δαμάσκηνα και τα ροδάκινα έχουν επίπεδα αντιοξειδωτικών που μπορούν να ανταγωνιστούν τα βατόμουρα και ότι περιέχουν δύο είδη πολυφαινόλες (αντιοξειδωτικά) που μπορεί να βοηθήσουν να καταπολεμηθούν τα καρκινικά κύτταρα του μαστού, αφήνοντας τα υγιή κύτταρα ανέπαφα.</p>
<p>    Φασόλια: Σύμφωνα με μια νέα έκθεση, που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, αυξάνοντας την πρόσληψη φυτικών ινών σας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου του μαστού και όσα περισσότερα φασόλια τρώτε, τόσο περισσότερο ο κίνδυνό σας μειώνεται. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι για κάθε 10 γραμμάρια φυτικών ινών που μια γυναίκα προστεθεί στην καθημερινή διατροφή της, ο κίνδυνος του καρκίνου του μαστού μειώνεται κατά 7 τοις εκατό. Αυτό είναι περίπου 1/2 φλιτζάνι φασόλια, ανάλογα με την ποικιλία. Άλλες τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες περιλαμβάνουν το κριθάρι, το πλιγούρι, οι φακές, ο αρακάς, οι αγκινάρες και τα σμέουρα.</p>
<p>    Καρύδια: Πρόσφατη έρευνα στο περιοδικό Nutrition and Cancer αναφέρουν ότι τα καρύδια μπορεί να εμποδίσουν την ανάπτυξη του καρκίνου του μαστού. Σε μια μελέτη από Marshall University School of Medicine στη Δυτική Βιρτζίνια, οι ερευνητές βρήκαν ότι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες στα καρύδια, από τα ωμέγα-3 λιπαρά, το α-λινολενικό οξύ, τις φυτοστερόλες και τα αντιοξειδωτικά καταπολεμούν τον καρκίνο, με μόνο μειονέκτημα ότι 60 γρ. καρύδια δίνουν 370 θερμίδες.
Like ·  · 

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: